kozmetik-hareketli-resim-0029                        kozmetik-hareketli-resim-0028                      kozmetik-hareketli-resim-0003                       kozmetik-hareketli-resim-0017

20 Şubat 2016 Cumartesi

MAYBELLINE MASKARALAR

 Herkese yeniden merhabalar..Günün ilerleyen saatlerinde sizlerde keyif kahvenizi yudumluyor musunuz?:) bir yandan da sizler için hazırladığım karşılaştırma yazısını okuyabilirsiniz.. Ben Maybelline maskaralarını fiyat performans açısından değerlendirdiğimde çok başarılı buluyorum severek kullanıyorum. Siz nasıl buluyorsunuz?İncelemeye ne dersiniz? Haydi başlayalım:) Öncelikle Serinin The Falsies Black Drama'dan bahsedeyim... Bu maskara hayatımın aşkı!:) Nice maskaralar denedim sonunda yine hep sana dönüyorum Black Drama. Neden mi? Çünkü simsiyah. Akmıyor, bulaşmıyor,topaklanmıyor. kirpiklere hem hacim hem uzunluk veriyor, tek tek ayırıyor.Benim bir rimelden başka ne beklentim olabilir? Watsons,Gratis ve diğer kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatı 22 küsür ama indrimde 13 tl'ye kadar düşebiliyor... 

Black Drama
Bir diğer sevdiğim Maybelline rimeli The Falsies Volum Express Feathers Look Maskara... Bu maskarayı tesadüfen aldım. İndirimden bir tane daha Black Drama kapayım derken eve geldim bi baktım bunu almışım. Pişman mıyım? Asla!:) Bu maskara kirpiklerimi tek tek ayırıyor, ve kvıırıyor.Evet kıvırma işlemini gerçekten çok iyi yapanlardan. volum ve hacim işinde Black Drama kadar  başarılı değil ama saygıya durulur :) Bunuda Watsons,Gratis ve diğer kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatı 22 küsür ama indrimde 13 tl'ye kadar düşebiliyor..:)

 

Bir diğer aşkım evet ben maskaralara ara ara aşkım diyenlerdenim :) Maybelline The One By One maskarası. Bu maskara bir arkadaşımın bana hediyesiydi. o günden beri ne için kullanıyorum derseniz. Tek Tek Tek ayrılmış kirpikler için :) Evet tek tek kirpikleri ayırıyor. uzunluk vermesi de gayet yerinde. dolgunluk arayışındaysanız pek size uygun olduğunu düşünmem :)Watsons,Gratis ve diğer kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatı 22 küsür ama indrimde 13 tl'ye kadar düşüyor :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder