kozmetik-hareketli-resim-0029                        kozmetik-hareketli-resim-0028                      kozmetik-hareketli-resim-0003                       kozmetik-hareketli-resim-0017

22 Şubat 2016 Pazartesi

Urban Care' Onarıcı Köpük Krem

Haftanın ilk gününden hepinize Merhabalar!:) Umarım Pazartesi sendromu yaşayanlardan değilsinizdir,zira ben öyleyim. Okulun ilk günü,ve cumaya kadar devam edecek. Cumartesiyi dört gözle bekleyenlerdenseniz bendensiniz demektir :) Bugün sizlere watsons güzellik ve kişisel bakım ödülleri adayı bir ürünü anlatacağım. Bu ürün saç bakımına ilişkin bir ürün. Tahmin edebildik mi? Evet aklınıza geldiği gibi "Urban Care Shake Repair" onarıcı köpük kremi anlatacağım. Urban ürünlerinin ne kadar başarılı olduğunu anlatmama gerek yok. Gerek vaatlerini gerçekleştirmesi gerek kokuları gerek yapıları gerçekten gönülleri fethediyor.Bugün anlatacağım köpük kremin iki versiyonu var. Biri bukleli saçlar için şekillendirici tarzında onarıcı köpük,diğeri daha düz ve dalgalı saçlara uygun köpük. Bu ürünün vaatleri saçların nem dengesini koruma,parlaklığını arttırma,elektiriklenmeyi alma,ve saçları ipek gibi yumuşacık yapma. Ürünü ters çevirip çalkalıyorsunuz,elinize yeterli miktarda alıp saç köklerinize değdirmeden ürünü saçlarınıza uyguluyorsunuz. Bu krem köpük o kadar güzel kokuyor ki ben bazen krem değilde krem şanti sürüyomuş gibi hissediyorum. Krem şanti kokusunu sevenlerdenseniz mutlaka bu ürünü edinmelisiniz. Çünkü bu koku 7-8 saat saçınızda kalıyor. Kim istemez ki böyle bir şeyi?:) Saçları yumuşacık yapmasını söylemiyorum bile. Bu krem hakkında saatlerce konuşabilirim ama sizi sıkmak istemiyorum tek söyleyeceğim şey gidin ve alın! :) Bana teşekkür edeceğinizden eminim. Bu ürün Watsons,Gratislerde bulunmakta. 30 küsür fiyatı indirimde yakaladığınızda 19.90 tlye düşüyor. Bu ürün uygun fiyatı ve performansıyla övgüleri hakediyor❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder